خانواده برتر

تبادل نظر درباره مسائل انتخاب همسر، خواستگاری، دوران عقد، مسائل زناشویی و تربیت فرزند

روش های کوچک کردن سینه های بزرگ

  • ۱۲:۱۹

مشکلاتی که بسیاری از خانمها و دختران دارند سایز سینه است . برخی سینه بزرگ و برخی سینه کوچک را دوست دارند . در این بخش ،شیوه هایی برای کوچک کردن اندازه سینه بیان میکنیم و دراین زمینه پرسش و پاسخ هایی وجوددارد که شاید سوال شما هم باشد.
سوالاتی از قبیل :
آیا با ورزش کردن سینه کوچک می شود؟
آیا استفاده از نوع سوتین خاصی به کوچک شدن سینه کمک می کند؟
آیا کاهش وزن و رژیم غذایی تأثیری در کاهش سایز سینه دارد؟


اگر بخواهیم برخی از مهمترین مشکلات داشتن سینه های بزرگ را بیان کنیم ، باید به موارد زیر اشاره کنیم :درد شانه و دوش،درد ناحیه گردن و گرفتن زیاد عضلات گردن،سر درد،درد در ناحیه لگن و پاها
قوز و مشکلات مربوط به کمر
علاوه بر موارد بالا که بیشتر عوارض جسمانی حاصل از بزرگ بودن بیش از حد سینه هاست ، سایر مشکلات شامل عدم تناسب لباس و مشکلاتی از این قبیل را هم می شود درنظر گرفت . حال که با بعضی از مشکلات و معضلات داشتن پستان های بزرگ آشنا شدید بهتر است بدانید که تنها راه کوچک کردن آن ها جراحی نیست ، روش های دیگری هم وجود داره که در منزل می توانید انجام دهید.
 بافت سینه خانم ها از چربی تشکیل شده است و در زیر این بافت چربی، عضلات سینه قرار دارند. خود سینه نیز حاوی غددی است برای تولید شیر و تغذیه نوزاد در دوران شیردهی.سینه خانم ها توسط رباط های خاصی در جایگاه خود قرار گرفته اند با کهولت و افزایش سن این رباط ها کارایی خود را از دست داده و موجب آویزان شدن سینه ها می شوند.
باید بدانید که عوامل ژنتیکی نیز در کوچکی یا بزرگی سایز سینه بسیار دخیل هستند، در این موارد نمی توان آنچنان تأثیری بر کوچک کردن یا بزرگ کردن سینه گذاشت.
کوچک کردن سینه با ورزش
بهترین و مؤثر ترین راه برای کاهش سایز سینه؛ انجام ورزش های قبلی – عروقی یا هوازی است. چرا که این تمرینات موجب چربی سوز و به تبع آن کاهش چربی در بدن می شود.اما لازم است بدانید این تمرینات موجب کاهش چربی در کل بدن می شود، یعنی نباید انتظار داشت که این تمرینات فقط روی چربی سینه تأثیر داشته باشند.
تمریناتی ورزشی مانند: دویدن، دوچرخه سواری، شنا، آیروبیک ، طناب زدن و پیاده روی سریع از جمله تمرینات هوازی هستند. طبق توصیه دانشگاه طب ورزشی آمریکا این تمرینات باید ۵ روز در هفته و به مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه انجام شوند، که البته حد معمول آن برای خانم های که سابقه ورزشی و آمادگی بدنی بالای ندارند از ۳۰ تا ۶۰ دقیقه می باشد.کاهش ۴ تا ۶ کیلو وزن می تواند بر روی کاهش سایز سینه تأثیر گذار باشد.
لازم به ذکر است که باید از سوتین های استفاده کنید که باعث آویزان شدن سینه نشود. مانند سوتین اسفنجی.همچنین نباید از سوتین های استفاده کنید که سینه ها را تحت فشار قرار دهد چرا که موجب آسیب رساندن به سینه می شود.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به سایت خانواده برتر خوش آمدید.
هدف ما از ایجاد این سایت ، فراهم آوردن محیطی ساده و کارآمد برای مشورت آزادانه در مورد مسائل ازدواج ، روابط زناشویی ، روانشناسی ، پوست و مو ، پزشکی ، کسب و کار و ... است. منتظر مطالب و نظرات ارزشمند شما هستیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan